czwartek, 16 stycznia 2014

Prezenciki.

Witajcie

dziś tak szybciutko pokażę tylko co współwygrałam w grudniu w Candy u Passiflory niestety Poczta Polska zawaliła i pierwsza przesyłka nie doszła i Ania wysłała mi kolejną paczuszkę w której były przydasie i słodkie Aniołki, mam teraz okazje przypatrzec sie jak są malowane masosolne aniołki bo lepiąc własne największy problem mam właśnie z malowaniem ich. 
Koronke już wykorzystałam przy ozdobieniu szkatułki <klik> a Aniołki zdobią moją ścianę :) Aniu bardzo Ci dziekuję za tak piękny prezent :)




W grudniu tez wzięłam udział w szybkim rozdaniu w  Alei Inspiracji gdzie od Wioli otrzymałam kalendarz na nowy rok oraz zaproponowałam wymianę serwetek, niestety Wiola z moich nic nie wybrała ale za to ja otrzymałam od niej te co mi sie podobały, Wiolu bardzo Ci dziekuję za miłą przesylkę.



Czekam jeszcze na sutaszowe kolczyki, które wygrałam w listopadzie u Tenshi w Późną nocą ...

Tak więc końcówka roku była szczęśliwa dla mnie w wygrane Candy :)

Zapraszam do mnie na Urodzinowe Candy <klik>  oraz do wzięcia udziału Zabawie Przydasiowej <klik>  jak na razie są zgłoszone tylko 3 osoby, 3 odważne osoby :)










Pozdrawiam i zycze miłego dnia :)

***
Male sprostowanie rozdanie w Alei Inspiracji było w styczniu.

9 komentarzy:

  1. Same wspaniałości dostałaś,korzystaj z nich póki są ,bo moment i zapasy się wyczerpią.POzdrowionka Anitko zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko prezenciki śliczne w cadach stoję grzecznie w ogonku buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty. Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za miłe słowa o mnie na Twoim blogu. Niech kalendarz posłuży :) Rozdawajka u mnie była w styczniu, a nie w grudniu ha ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne aniołeczki, niech Cię chronią :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna nagroda. ehh. ta poczta polska...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęścia i witam w gronie moich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...