wtorek, 19 lutego 2013

Kurs robienia jajek, pisanek ze wstążki.

Na prośbe Justyny pokazuje jak robiłam jajka owijane wstążka, zdjęcia nie są dość ostre (pewnie wina operatora :D) ale moze złapiecie o co chodzi. 

Potrzebne nam są: 
- jajko styropianowe (wielkość zależy od wykonującego) 
- wstążka 6mm 
- szpilki 
- nożyczki 
- taśma dwustronna 
- aplikacje do ozdobienia lub cekiny lub coś innego co nam się podoba 
 - szpilki z perełkowymi główkami na nóżki naszych jaj

 

1. Oklejamy cienkim paskiem taśmy dwustronnej jajko, zapobiegnie nam to rozchylanie sie warstw wstążki i nie będzie widać styropianu spod spodu.


 

2. Na dole jajka wstążke mocujemy za pomocą szpilki i zaczynamy owijać taśmą na kształt X 



3. W trakcie owijania wygląda to tak


4. Po skończeniu owijania ucinamy wstążkę i mocujemy szpilką lub klejem Magic ( ja tak robię bo nie widać wtedy szpilki ). 

5. Gotowe jajko upiększamy aplikacjami, kwiatuszkami czym tylko chcemy za pomocą szpilki lub kleju Magic. Ja obecnie mam tylko żółte aplikacje ale jak kupię brązowe zajączki to zamiast kaczuszek dam zajączki i pewnie będzie ciekawiej to wyglądać.


.

6. Na koniec na dole wpinamy szpilki z perełkami. Ja używam trzech szpilek i układam je na jajku w kształcie trójkąta, wtedy jajko jest stabilne, nie przewraca się i w ten sposób mamy nóżki naszej pisanki.


Mam nadzieje, że choć troszkę przybliżyłam wam moją metodę robienia pisanek ze wstążki, zycze udanych jajeczek i oczywiście chwalcie sie co Wam wyszło :)

12 komentarzy:

  1. świetny kursik, robiłyśmy podobnie z dziewczynkami w tamtym roku tylko nie tak równiutko jak u Ciebie;))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki! przyda się ;) bo w końcu wiem jak je zrobić :D swoją drogą to nie sądziłam że robi się je ze wstążki!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za kursik, bardzo przydatny. I ten pomysł z taśmą klejącą BEZCENNY !
    Zapraszam do siebie, żebyś zobaczyła jak Twój kurs mnie zainspirował.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że skorzystałaś z mojego kursu i dziekuję za pozostawiony komentarz, miło jak ktos docenia to co robimy. Byłam u Ciebie i jajeczka są sliczne :)

      Usuń
  4. Witaj,prześliczne robisz jajeczka,dzieki za kursik , musze z niego skorzystać.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. witam, a czy ta wstazke to wystarczy przymocowac szpilka tylko na poczatku robotki? nie bedzie sie zsuwac tasiemka podczas owijania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oklejałam taśma dwustronną na około jak na drugim zdjęciu, dzięki temu tasma delikatnie przyklejała sie i nie rozsuwała.

      Usuń
  6. Dziękuje za kurs:)
    Bardzo pomocny.
    Pozdrawiam
    Kala

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.Jestem na etapie nauki zdobienia i nie mogłam znaleźć jak owinąć jajko taśmą,żeby się nie zsuwała.Dzięki Tobie jestem krok do przodu.Mam nadzieję,że moje też będzie tak ładne jak Twoje.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, dziękuję za kurs. Spróbuję zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...