czwartek, 3 października 2013

Aniołek harmonijka - ozdoba świąteczna tutorial.

Witajcie
coraz więcej u Was ozdób świątecznych to i ja postanowiłam coś zrobić. Takiego aniołka robiłam jeszcze w czasach szkolnych z tym że wszystko przeszywałam igła z nitką i główka była z papieru a ta wersja jest udoskonalona.

Potrzebne
* nożyczki
* kartka papieru A4
* linijka
* kulka styropianowa 4,5cm
* wełna lub cos innego służące za włosy
* pistolet na ciepły klej
* dziurkacz
* igła z nitka
* wstążka 


Zaznaczyłam sobie na kartce punkty co 1cm tam gdzie będę zaginać za pomocą linijki.

 Tak wygląda harmonijka.

 Kartkę harmonijkę dzielimy na 2 równe części i jedną część dzielimy znowu na 2 części czyli nasze skrzydełka.

Robimy dziurki przez które przewleczemy nitkę, zamiast dziurkować możemy od razu przeszyc igłą z nitka i ściągnąc, zawiązać.

Do kulki styropianowej przyklejamy  włosy anielskie i przepaskę ze wstążki.

Nitke ściągamy i wiążemy, następnie przyklejamy na ciepły klej główkę, doklejamy do główki zawieszkę i gotowe, wysokość Aniołka z kartki A4 20cm bez zawieszki.

Życzę udanych Aniołków i miłej zabawy przy ich tworzeniu :) Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. super pomysł i jak ładnie wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko pomysł rewelacja :) widać przygotowania świąteczne pełną parą idą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny;)Takie proste w wykonaniu ozdoby,cieszą się dużą popularnością,bo sa efektowne a łatwo się je robi;)Brawo za pomysł Anitko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł i śliczna ozdoba :) Dziękuję za kursik.
    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem jedno super, bo najprostsze rozwiązania są najlepsze.Anitko dziękuję ,że do mnie zaglądasz i komentujesz ,ja już będę u Ciebie też na bieżąco.Trzymaj się kochana i miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda ten aniołek:) Miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh Nituś...takie proste a takie słodkie:)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...