niedziela, 6 października 2013

Tęczowe korale.

Witajcie
wczoraj pogoda była tak cudna że caly dzien z dzieciakami byłam na dworze wszak trzeba sie dotlenic bo pogoda niedługo może nas nie rozpieszczać.
Jakiś czas temu dostałam w rozsypce korale od mojej siostry z zaleceniem reanimacji ich bo to pamiatka rodzinna, więc je nawlekłam na nowo i korale są do noszenia. Dziś przypomnialo mi sie że w KTM jest wyzwanie gościnnej projektantki pt. "Barwy tęczy" i tu zonk bo trzeba było zgłosić sie do 4 a dzis 6 no niestety tam sie nie załapie ale wam pokaże a co :)
Juz za kilka dni moje wyzwanie w Klubie Twórczych Mam więc zapraszam.


Pozdrawiam i zyczę miłej niedzieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...