czwartek, 2 stycznia 2014

Przydasiowa zabawa.

Witajcie 

chcę wam zaproponowac przydasiową zabawę, która będzie polegać na wykonaniu czegos z przydasi jakie otrzymamy w paczce.

Zasady:
1. Wysyłam paczkę z przydasiami do pierwszej osoby z listy chetnych do zabawy, osoba wykonuje cos z przydasi z paczki i publikuje u siebie w poście zdjęcie otrzymanych przydasi, zdjęcie zrobionej z nich pracy i zdjęcie przydasi, które wysyła następnej osobie z listy.
2. Czas na wykonanie swojej pracy 1 tydzień.
3. Do wykonania pracy używamy przydasi z paczki jak również swoich, jesli te z paczki nie wystarczą.
4. Uzupełniamy paczkę w swoje przydasie i wysyłamy do następnej osoby z listy.
5. Minimum przydasi w paczce to 8 sztuk. 
6.Serwetki, muliny liczymy jako jeden element.
7. Osoby wpisujące w komentarz chęc wzięcia udziału w zabawie prosze jednocześnie o przysłanie adresów na mój mail wtedy przekaże je za waszym pozwoleniem nastepnej osobie z listy.
8. Ostatnia osoba z listy po wykonaniu zadania odsyła do mnie pozostalości przydasiowe i wtedy ja tez coś wykonuję.

Jak wszystkie osoby juz wezma udział w zabawie zbieram wszystkie fotki prac i robie szybki konkurs na najbardziej ciekawą pracę i dla tej osoby bedzie miły upominek. Konkurs bedzie trwał tydzień i każdy może oddać jeden głos.

Jesli będą chętne osoby bedzie zabawa jak nie to trudno próbowałam :)
Banerek do zabawy nizej.
Zapisy do 31.01.2014r.




Zapraszam osoby odważne do wyzwania :)

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Ty wiesz, że ja chętna na takie zabawy :)
    więc z przyjemnością podejmę wyzwanie :)
    adresik wieczorem na maila Ci wyślę i banerek tez dopiero wtedy zamieszczę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam pierwszą odważną, mam nadzieję, że bedzie więcej odwaznych :)

      Usuń
  2. Justynka mnie namówiła więc i ja się zapisuję. Fajny pomysł. Jutro dodam baner i dopełnię resztę "formalności".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawa może być świetna , więc się zapisuję , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł, jeszcze trochę czasu jest więc pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A raz kozie śmierć :) I ja się zgłaszam bo fajna zabawa się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak, razie kozie śmierć:) dziękuje za udział w zabawie :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...