niedziela, 15 listopada 2015

Czas wrócić choć nie wiem jak na długo.

Witajcie, pewnie juz zapomnieliście o istnieniu tego bloga ale moze jest ktoś kto tu zajrzy ...

Aż wstyd ale minął prawie rok jak ostatni raz tu byłam ale coraz częściej zaczynam myśleć żeby znów w wolnych chwilach robic coś co sprawia mi radość.

Malo tworzyłam przez ten rok bo praca, dzieci i jakoś czasu brak dla siebie. Ale wróciłam do czytania moich kochanych ksiazek, więc juz postep jest :)

W międzyczasie zrobiłam

Minionka dla mojego juz prawie dorosłego chrześniaka na domówkę. Tak, tak młodzież 17letnia zamówiła sobie piniate :)



Następnie był torcik dla córci i bukiecik z liści



A na dzień nauczyciela moja córcia malowała takiego aniołka dla swojej pani.



A ja ostatnio postanowiłam trochę ulepszyc Aniołka, którego zrobił jeszcze w tamtym roku i zrobiłam mu inne, mysle lepsze włosy :)




U mnie tyle obym wróciła do świata blogowego na dłużej.
Mam nadzieję, że ktos tu zajrzy ....

Pozdrawiam goraco
nitusiek :)

2 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...