piątek, 2 stycznia 2015

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

Kochani mimo, ze zniknęłam na dwa miesiace nadal są nieliczne osóbki, które mnie odwiedzają i za to wam chwała :) 

W związku z tym, ze mamy kolejny nowy roku juz 2015 pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia aby ten rok był lepszy ale nie gorszy od poprzedniego, aby obfitował w piekne prace, które przyniosą Wam mnóstwo satysfakcji, żebyście na swojej drodze spotykali tylko dobrych, życzliwych ludzi, żeby ten Nowy Rok był po prostu jedyny w swoim rodzaju.

Tego życzę Wam ja czyli Nitus z moich zaczarowanych Nitusiowych Robótek 




5 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że to już powrót na dłużej. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ogromnie Danusiu, ze Ty do mnie zagladasz :) Czy wróciłam na dluzej oj nie wiem, ciągle brak czasu na wszystko :( w tym na robótki :(

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.Dobrze ,że już jesteś, zastanawiałam się ,co się z Tobą dzieję,czy może mój bloger nie pokazuje Twoich postów,cieszę się bardzo i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu wszystko u Ciebie działa tylko u mnie trochę nic sie nie dzieje :(
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...