czwartek, 12 czerwca 2014

Żeby nie było ...

... że nic nie robię :)

Witajcie 
dokładnie, zeby nie było, że nic nie robie. 
Ostatnio powstały trzy aniołki wiszące i jeden stojący ale tego ostatniego Wam nie pokaże bo pelerynka pod szyją zlała sie sie z głowa i wyszło jakby anioł miał brodę hehe :) coś mi nie wychodza te stojące.

A oto one



Dziewczyny biorące udział w wymiance z okazji Dnia Dziecka proszone sa o kontakt czy otrzymały wymiankowa paczkę bo dochodza mnie sluchy, ze nie wszyscy wywiązali sie z zobowiązania i ci co wysłali a nie otrzymali mają mały żal a tu już połowa miesiaca...


Dostałam tez juz wygrane ksiazeczki u Ciekawskiej Magdaleny za które bardzo dziekuje, jak tylko skończę wampirzą serie to zabiore sie za Scarlett.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, ze odwiedzacie moje skromne progi mimo tak rzadkich ostatnio wpisów.

11 komentarzy:

  1. Pieknie sie zapowiadaja figurki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kochana Anitko masz chyba dar do masy,bo aniołki są śliczne;)
    Ja uwielbiam takie w surowej wersji,dla mnie mogłyby takie pozostać;)
    Co do czytania,to wampiry nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wolutku moje aniołki nabierają kształtów takie, które i mi sie podobaja :) Co do ksiązek to lubie młodzieżówke jakis własnie horror, kryminał z romansem w tle :) wszak wciąz czuję sie jak nastolatka :)

      Usuń
  3. JA NIE MOGE ,JAKIE ONE SĄ UROCZE .ANITKO LEPINIE ANIOŁKÓW WYCHODZI CI PRZEPIĘKNIE ,A JAK JESZCZE JE DOMALUJESZ TO DOPIERO BĘDĄ ODLOTOWE,CHOCIAŻ UWAŻAM TAK JAK ILONKA, ŻE WERSJA SUROWA JEST JUŻ EXTRA .
    POZDROWIONKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiecie, ze mi w takiej wersju sie podobaja tylko domalowac buźki i gotowe :)

      Usuń
  4. Świetnie aniołki, ale jestem ciekawa tego z brodą. Zawsze możesz go przedstawiać, jako Świętego Piotra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie zdecyduję to kiedys pokaże na blogu :)

      Usuń
  5. Fantastycznie zapowiadają się aniołeczki, już są cudne.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też aniołki w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...