sobota, 21 czerwca 2014

Kartka z podziękowaniem dla pani z zerówki.

Witam sobotnio
za oknami słychać u mnie impreze z okazji dni miasta Dni Koguta ( w godle miasta jest kogut) za chwile ma wystąpić Dawid Podsiadło ale jakoś nie żałuje ze mnie nie ma na rynku, jutro gwiazdą wieczoru ma byc Budka Suflera ale za nim tez jakoś nie przepadam wiec wybiorę sie tylko w dzień na zlot zabytkowych aut. No to tyle co u mnie słychać :)

Dziś powstała karteczka w podziekowaniu dla wychowczyni klasy "O" do której chodzi moja córka, wszak zostaje ona na drugi rok bo nie dałam jej do pierwszej klasy ponieważ skoro mam takie prawo to z niego korzystam, Oli urodziła sie w drugim półroczu roku i nie ma obowiązku iśc jako 6 latek do pierwszej klasy.

A oto karteczka


Digi podziękowania zapożyczony stąd i spersonalizowane imie. 

Karteczkę teraz muszą tylko podpisac nasze zerówkowicze i bedzie miła pamiatka dla pani.

Pozdrawiam Was Kochani i do następnego klikania.

P.S.
taka mała prywata, pewnie większośc z Was juz wie o tragedii naszej blogowej kolezanki Ilonki, dlatego prosze Was o modlitwe i wsparcie myslami ją w tych cieżkich chwilach. Dziękuję...

2 komentarze:

  1. Karteczka śliczna, piękne letnie kolory :) Będzie fantastyczną pamiątką :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...