poniedziałek, 6 stycznia 2014

W końcu jest Tusalowy słoiczek.

Witajcie Kochani
cały weekend robiłam słoiczek na Tusal 2014, ujęłam w nim kilka technik, które próbowałam robić w ubiegłym roku czyli na słoiczku znalazł sie dekupaż (dół - serwetka przyklejona na papierze ryżowym), masa solna (serduszka), scrapbooking (kwiatek) i haft wstążeczkowy (zakrętka).

Słoiczek wygląda tak






A tutaj juz z małą zawartością :)

Mam nadzieję, ze wam sie podoba moja wizja Tusalowego słoiczka bo mi tak :)

Pozdrawiam goraco i zycze miłego poniedziałku :)

Przypominam o mojej Przydasiowej zabawie <klik> .


9 komentarzy:

  1. Śliczny kochana no to znaczy że zabawa już się na dobre zaczęła buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zaczynam zbierać juz scinki do słoiczka :)

      Usuń
  2. Uważam że jest śliczny i bardzo oryginalny;) użyłaś kilka technik dekoracyjnych, super Anita;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko piękny słoiczek udało Ci się zrobić teraz tylko pozostaję mi życzyć dobrej zabawy i pewnie taka będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, zabawa na pewno bedzie przednia :)

      Usuń
  4. Wspaniały, oryginalny i bardzo wiosenny :)) co mi się bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wszystko połączyłaś,bardzo podoba mi się hafcik,bo ja ostatnio taka hafciarsko nakręcona jestem;))
    Niestety jednego pojąc nie mogę i nie ma osoby,która mogłaby mi wytłumaczyć ideę tych tusalowych słoiczków;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko Tusal to tak w skrócie zbieranie do sloiczka wszystkich scinków, resztek i pokazywanie ich w każdej dacie nowiu w ciągu całego roku, na koniec roku jest konkurs na najładniejszy słoiczek i nagroda od organizatorki, taki sloiczek trzeba najpóźniej zgłosic 1 stycznia danego roku.
      Dziękuje za hafcik, to dopiero mój jeden z pierwszych i nie jest idealny ale zawsze to jakieś ćwiczenia przed tym właściwym :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...