środa, 22 stycznia 2014

Ale babka ...

Witajcie
i do mnie zawitało troszkę sniegu, córka już zadowolona że bedzie lepić kulki ale przy takiej ilości to jedynie ślady można robic hehe :D poza tym mam dwójke przeziębiona w domu i mnie cos katar bierze więc dłuższe spacery niewskazane.

Skoczyłam dla znajomej słoiczek z przeznaczeniem na cukier puder i tu mój pomysł na podpisanie go za pomocą transferu, pierwszy raz to robiłam i przyznam, ze transfer to całkiem fajna zabawa :) a że słoiczek na słodki cukier to i na słoiczku musiało znaleźć sie coś słodkiego a w tej roli świetnie spisały sie babeczki :)
Słoik został oklejony papierem ryżowym i na to zostały przyklejone babeczki z serwetki, wszystko na koniec zostało polakierowane i mam nadzieję, ze spodoba sie nowej właścicielce :) tym bardziej, że motyw, który wybrała nie bardzo "kleił" mi sie na tym słoiku, czegos mi brakowalo i zrobilam po swojemu :)







Słodkie babeczki zgłaszam na wyzwanie w Modrak Cafe gdzie aktualnie należy zmierzyć sie z motywem babeczek :)



Dziękuję za miłe komentarze pod postem ze świecami, dodaje mi to skrzydeł oraz nieustannie zapraszam na 


Urodzinowe Candy



Zabawę Przydasiową



Pozdrawiam gorąco :)

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czekam na Twoją wyzwaniową babeczkę :)

      Usuń
  2. No nieźle Ci to wyszło,motyw babeczkowy idealnie do cukru pasuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko wywiązałaś się świetnie z zadania;)Ja cały czas myślę co bu tu wymodzić,ale temat jest trudny,pomysłu mi brak;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko fajnie sie zlożyło, ze robiłam dla znajomej słoiczek i akurat u Modrak pojawił sie ten temat więc jedno pasuje do drugiego :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł i znajoma powinna być bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No niezłe te babki ;)
    Fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie prezentuje sie ten słoiczek na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...