środa, 25 września 2013

Aniołki i inne masosolne twory.

Dzień Dobry!!

Dziś obiecane masosolne twory czyli na pierwszy rzut idą Aniołki a reszta następnym razem.
Chciałam żeby moje Aniołki choć w małym procencie były tak ładne jak te, które oglądam na waszych blogach, nie mam jeszcze precyzji w malowaniu buziek ale myśle że jeszcze troche a bedzie mi to wychodzić :)







 I masosolne twory czyli serduszka, których następnym razem bedzie więcej :D




Pozdrawiam Kochani i dziękuję za wszystkie słowa, które zostawiacie w komentarzach, dzięki takim miłym gestom chce sie żyć :)

6 komentarzy:

  1. jak dla mnie rewelacyjne aniołki są, mają to coś i piękne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie kolorowo u Ciebie.
    Cudne aniołeczki i urocze serduszka.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu usłyszeć od Ciebie taki komplement co coś, dziękuję :)

      Usuń
  3. Kolorowe te aniołki:-) zapraszam do siebie http://upominek.blogspot.com/2013/09/wymianka-halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne aniołeczki, buźki mają słodkie :) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...