sobota, 13 lipca 2013

Pierwsze modelinowe twory na początek na słodko :)

Witajcie w sobotni poranek.
Jak wczoraj pisałam zaczęłam bawić sie modeliną. W tyg. przysniło mi sie , że lepie z modeliny i następnego dnia poszłam do papierniczego i zakupiłam sobie paczuszkę masy i zaczęłam coś lepić. Jak tak sobie lepiłam, to przypomniały mi sie modelinowe broszki mojej mamy z lat '70-'80, którymi bawiłam się jak byłam mała. A to lepienie to na prawdę świetna zabawa i efekt bardzo cieszy oczy :)
Modelinki nie sa jeszcze polakierowane bo nie mam lakieru, poradźcie mi jaki kupić i gdzie.

Oto druga moja próba a o pierwszej napisze niżej :)
Ciasteczka i torcik może dam córce do zabawy z laleczkami a może do ciasteczek dokleję sztyfty, jeszcze nie wiem ale pianki to zdecydowanie kolczyki, bardzo mi się podobają.





A oto pierwsze lepinki, niestety mimo instrukcji na opakowaniu, żeby gotowac postanowiłam upiec bo przecież większość piecze a tu okazuje sie, że jednak trzeba postępować wg instrukcji i oto co po 5 min. w piecu powstało :(




Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem :)
Niedługo cos dekupażowego bo sie tworzy :)

6 komentarzy:

  1. Słodkie te Twoje pierwsze tworki z modeliny:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje jakoś tak mnie naszło, ze na początek sama słodych hehe :)

      Usuń
  2. uwielbiamy zabawy z modeliną;) super!zwłaszcza ciasteczko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, córcia wróciła od babci to bedziemy lepic razem :)

      Usuń
  3. O bardzo piękne :)
    proszę to mój blog http://dombezzwierzattojaklakabezkwiatow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...