piątek, 12 lipca 2013

Księga pamiątkowa w srebrze na chrzciny.

Witajcie
dziś pokaże Wam co tworzyłam wczoraj wieczorowa porą, otóż jest to pamiątka na Chrzest Św., znajoma dla której robiłam tą pamiątke pokazała mi w necie co jej się podoba i  wg przykładu powstała taka księga




W najbliższym czasie zaprezentuje Wam moje modelinowe twory bo zapragnęłam spróbować co to jest i z czym to sie je :)

Pozdrawiam :)

Informacja dla tych co zaangażowali sie w zbiórkę pieniędzy na płuca dla Justyny Piotrowskiej, Justyna jest w Wiedniu, jest przygotowywana do przeszczepu a na jej koncie w fundacji jest juz milion i to wszystko dzieki ludziom dobrego serca :) dziekuję :)  
Są jednak tez osoby, które początkowo chciały pomóc po czym chyba odwidziało im się, mowie tu o aukcji na która dałam dwa króliczki, aukcja zakończyła sie kwota 37zł jednak do tej pory osoba, która wygrała nie wpłaciła pieniędzy, mimo zapewnienia, ze wpłaci jest to przykre ale prawdziwe ...

3 komentarze:

  1. Po co kurcze licytuje jak nie wpłaca,no nie mogę tego pojąć.
    Księga bardzo ładna,a ja czekam na Twoje nowe prace;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze trzymam kciuki za Justynę, po drugie super księga, po trzecie nie mam nie licytuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ksiega, bardzo elegancka:) Ja również trzymam kciuki za Justyne i kompletnie nie rozumiem postępowania osób, o których piszesz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...