środa, 26 czerwca 2013

Wygrana u Pani Szyjki, Podaj dalej i znów prosze o pomoc dla Justyny.

Witajcie Kochani w ten pochmurny dzień.

dziś będę sie chwalić co wygrała moja córcia w Candy zorganizowanym u  Pani Szyjki. Szczerze szanse były bardzo wyrównane bo na Candy zgłosiły sie tylko 2 osoby wiec 50% na 50% i córcia Pani Szyjki wylosowała moją skromną osobę i oto nagroda spódniczka w bolesławieckim klimacie jak to opisała u siebie na blogu Pani Szyjka. Córcia przez trzy dni nosiłą ją non stop :)




Oraz to co zostało wysłane w ramach zabawy Podaj dalej do mrumru  i  brujity  mam nadzieję, że choc troszkę moja niespodzianka podoba sie dziewczynom.


Chcę Wam również podziękować za pomoc przy zbieraniu pieniędzy dla mojej znajomej Justyny Piotrowskiej  wierzę, że chociaż mały procent tych co przeczytało moje wcześniejsze apele o pomoc wpłaciła jakis grosz na przeszczep płuc dla Justyny :)  Dziś moje dziecię  mimo deszczu poszło z całym przedszkolem do Oławskiego Domu Kultury na przedstawienie o "Czerwonym Kapturku" zorganizowanym przez dzieci ze szkoły, w której uczyła Justyna, a to wszystko dla niej na jej nowe życie, bez bólu i cierpienia.

Pozdrawiam Was gorąco :)

2 komentarze:

  1. Trzymam mocno kciuki, że wszystko się uda!!!! wierzę w to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiara czyni cuda ... pieniądze na przeszczep zostały zebrane teraz modlić sie, zeby po przeszczepie po woli wróciła do zdrowia.

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...