sobota, 22 czerwca 2013

Justyna i jej pogoń za nowymi płucami. Reportaż w Wiadomościach TVP.

Dziewczynki bardzo dziękuję tym co pomogły, bo bardzo chcę wierzyc w to że choc kilka z Was pomogło i wsparło zbiórke pięniędzy na nowe płuca dla Justyny.

Justyna w Wiadomosciach TVP

Moja Oliwka od wrzesnia idzie do szkoły w której uczyła Justyna i kiedy jej wychowankowie mówią: "Kochamy Pania, tęsknimy za Panią" moja córcia mówi "Ja tez tęsknie, bo będę chodzić tam do szkoły" wzruszyłam sie, jak małe dziecko tak bezinteresownie może tęsknić za kimś kogo widziało tylko raz jak byłyśmy na dniach otwartych w SP 1 w Oławie nie w Oleśnicy jak podane jest w Wiadomościach TVP.
Obejrzyjcie reportaż, zastanówcie sie i pomóżcie, podarujcie Justynie nowe płuca a malej Blance pozwólcie cieszyc sie obojgiem rodziców.

Pozdrawiam Was gorąco i obiecuję, że już w krótce pokaże co teraz robie.
Dziękuję, że odwiedzacie mnie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...