czwartek, 24 lipca 2014

Róża różowa.

Witajcie Kochani po małej przerwie
wiadomo wakacje, dzieci w domu, roboty pełne ręce a bo to trzeba ogórki robić a to jakis dzemik czy inne przetwory a do tego jeszcze utzrymac porzadek w domu  a na robótki czasu brak, ale w tej gonitwie znalazlam chwilke aby zrobic coś różowego na nowe Cykliczne Kolorki u Danusi gdzie w tym miesiącu króluje kolor RÓŻOWY i oto powstały takie świeczuszki, róże i miała być kalia ale czy przypomina kalię to same oceńcie.





Dziekuję, że mnie odwiedzacie i zostawiacie motywujące komentarze teraz uciekam do garów bo dziś w planie leczo i dżemik z jeżyn a i ogórki wczoraj przywiozłam od Mamci wiec i z nich trzeba coś zrobić.
Pozdrawiam i do kolejnego klikania :)

44 komentarze:

  1. Anitko podziwiam.nie mam pojęcia jak się robi kwiatki z wosku,ale wyglądają pięknie.
    Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak kolor różowy najbardziej pasuje do kwiatków nieważne z czego. A Twoje są śliczne:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne!!!!!!!!! Nie ma znaczenia - róża czy kalia, ważne że piękne i przyciągają wzrok.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne i kalia naprawde wygląda jak kalia......pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsz raz widzę własnorecznie robione kwiatki z wosku . Wow no jestem w szoku. Wykonałas je po mistrzowsku. Sa cudne , jak ze sklepu w życiu bym nie pomyślała że sa ręczie robione. Gratuluję zdolności . Super że dołączyłaś do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że to kolczyki, potem doczytałam, szkoda ich świecić, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, że dołączyłaś do zabawy. Im więcej artystek tym więcej uciechy dla moich oczu! Szczerze powiem pierwszy raz spotkałam się żeby z wosku robić takie pęknę róże. Podziwiam i gratuluję wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kwiatuchy, jaka to piękna ozdoba :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anitko moja kolejna artystko-kolorystko, Twoje woskowe kwiatki znam nie od dziś,a kolor tych różyczek idealnie dopasowałaś do banerka .Ciekawe czy był to cel zamierzony ,czy uzyskałaś go przez przypadek.Jaki by nie był wyszły prześlicznie i bardzo mi się podobają .
    Całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kwiatuszkowe świeczki, nawet nie chce myśleć ile z tym grzebania i brudzenia ale są efekty więc warto :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne świeczuszki,na pewno pracochłonne, a efekt zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  12. I stworzyłaś kolejne piękne świeczuszki, kolor różowy bardzo ładnie im pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ważne co miało być, ważne co widać, a świeczki są śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  14. kalia jest śliczna brakuje jej tylko listków ...bo bez nich może być jak uszko świnki ..heheh

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne woskowe kwiatuszki masz smykalke do takiej drobnicy - buziak sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  16. Pracochłonne te Twoje kwiatuszki - a efekt niesamowity:))) Dołączając do zabawy do Danusi mam przyjemność poznać wiele Artystek-Kolorystek - również Ciebie:) Pooglądam co tam pięknego jeszcze potrafisz wyczarować swoimi rączkami. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Różyczki jak z banerka - idealne :-). Śliczne świeczuszki, gdybym miała ich sto to wypaliłabym 98, dwie zostawiłabym na pamiątkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, nie mam pojęcia jak się takie robi ale bardzo fajnie Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super świeczuszki. Podziwiam Cię za tą pracę, bo sama nie wiem jak można takie cudeńka wyczarować z wosku:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiaty wyglądają prześlicznie! Podziwiam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe te Twoje kwiaty. Szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z takimi i to jeszcze własnoręcznie wykonanymi. Gratuluję pomysłu i wykonania

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ,aż żal zapalić :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł, żal zapalić takie świeczki:)) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uważam, że szkoda je świecić :) Wyglądają przepięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne te różyczki woskowe:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne ! Ja żywe:) pod warunkiem, ze się ich nie zapali. Pozdrawiam, fajnie że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne świeczki,użyłabym ich tylko na wyjątkową okazję,bo normalnie szkoda by mi ich było :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne świeczuszki, choć jak tu podejść do nich z zapałką. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne. Aż żal zapalić. Ja bym je raczej wąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności aż marzy mi się mieć choć jedno. Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama zbieram świeczki, co prawda z czystego wosku ale te sa obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zachwycające! aż szkoda je zapalać

    OdpowiedzUsuń
  33. Wędruję sobie po tych "różowych" postach i jestem pod coraz większym wrażeniem. Nie wiedziałam, że można coś takiego zrobić. Śliczne kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wykonane, piękny prezent

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne różyczki, aż będzie żal zapalić te świeczki, na szczęście możesz sobie sama zrobić nowe :)
    Pozdrawiam różowo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne różane świeczuszki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...