niedziela, 29 czerwca 2014

Słoczek na wspomnienia z wakacji w stylu marynarskim.

Witam raz jeszcze w dniu dzisiejszym

chcę Wam przedstawic prace na wyzwanie u Diany Art gdzie tematem jest coś w stylu marynistycznym. U mnie powstał sloiczek na nadmorskie pamiątki z wakacji.
Taki sloiczek jest bardzo łatwy do zrobienia z dziećmi. W słoiczku póki co są tylko muszelki ale kto wie moze w tym roku zapełni sie jeszcze czymś ciekawym :)







Doleciały równiez do mnie prezenty z Klubu Twórczych Mam gdzie w candy wygrałam niespodziankę a były nią dwa słodkie misiamki dla moich dzieci a dla mnie ksiażeczka z haftami, etui na telefon i igielnik :) Dziękuję ślicznie za tak śliczne prezenty.





Dziękuje za odwiedziny, wszystkie pozostawione komentarze i do zobaczenia wkrótce.

3 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...