wtorek, 27 maja 2014

Troszke przeprosin i troszkę chwalenia sie.

Witajcie 
zacznę od przeprosin w kierunku Czarnej Damy i Anulki, Bożenki za to, że tak długo czekacie na paczuszki ode mnie ale zaczynam brać sie w garść i paczuszki już lada moment bedą u Was :) o ile znowu coś na głowe mi sie nie zwali...

Jak sprawę przeprosin mamy za sobą to przechodze to tej milszej części chwalenia sie. Jakiś czas temu wzięłam udział na blogu Ręcznie Stworzone gdzie zadaniem konkursowym było zaproponowanie kombinacji kolorystycznej kolczyków sutaszowych i do wygrania były własnie kolczyki mini w wygranej kolorystyce. Ja zaproponwałam kolory czerwony-szary-rózowy i czego sie nie spodziewałam moja propozycja przypadła do gustu autorce bloga i wygrałam takie mikruski :)

                                    (foto zapożyczone z bloga Recznie Stworzone )

Moja córcia wzięła tez udział w konkursie u Anuli gdzie zadaniem było namalowanie wymarzonej tęczy a że nam bardzo marzy się domek (teraz mieszkamy w bloku) to moja Oliwka namalowała tęczowy domek i zajęła I miejsce ex aequo z Zosią córeczką Tynki, która to Zosia zrobiła śliczną tęczową zagrodę dla zwierzątek. Szkoda, ze tak malo osób zgłosiło swoje prace do zabawy bo aż dwie hehe :) i nie było rywalizacji.

Praca Oliwki


Pozdrawiam Kochani i prosze o jeszcze odrobine cierpliwości :)

1 komentarz:

  1. takie to wszystko wdzięczne - Anitko śliczny świecznik wymodziłąś - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...