czwartek, 1 maja 2014

Podsumowanie zabawy przydasiowej cz.1.

Witajcie Kochani
wiem, ze czekacie niecierpliwie na podsumowanie zabawy przydasiowej, zapewne odwiedzałyście sie i wiecie co która  zrobiła z otrzymanych przydasi, prace były bardzo pomysłowe i piekne, wszystkie mnie urzekły.
W tej częsci podsumowania pokaże tylko co do mnie wróciło i co otrzymałem od Was w prezencie :) w następnym poście będą Wasze prace.

Wróciły do mnie takie przydaśki + balony i ptaszek, tymi rzeczami juz zajeły sie moje dzieci stąd brak na foto :)


Od Bożenki dostałam cudne zajączki, które znalazły miejsce obok innych swiątecznych zajączków :)

Od  Dusi otrzymałej śliczna zawieszkę w postaci jak w szydełkowych koszulkach, szkoda tylko że paczka doszła dzien po świetach bo powiesiłabym na oknie, ale nic straconego w przyszłym roku to zrobie :)

Od Czarnej Damy otrzymałem piekny filcowy świecznik, który kiedyś wykorzystam przy romantycznej okoliczności :D

Dziewczynki bardzo Wam dziękuję za tak piekne prezenty, niespodziewałam sie i moja mina przy rozpakowywaniu i wyciąganiu była jak to sie mówi "bezcenna".

Wszystkim dziewczynkom dziękuję za udział w zabawie i odwagę moze nastepnym razem znowu zorganizuje te zabawę i bedzie więcej chętnych.

W następnym poście (który zaraz wyprodukuję) bedzie galeria Waszych prac i głosowanie, tak więc już za chwilę zaglądajcie znowu do mnie :)
Póki co pozdrawiam i do zobaczenia za chwilę :)

3 komentarze:

  1. No to się cieszysz a ja się cieszę a ja jak inni są zadowoleni - cudowne pzrydasiowe prezenty dostałaś - buziaki śle Marii i życzę ci słonecznego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. To się guzdrały ,szkoda , ale za rok będą Święta , pozdrawiam i dziękuję za zabawę Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki za świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...