czwartek, 3 kwietnia 2014

Jaja decu i kolejne sadzone i różyczki.

Witajcie Kochani
wpadam dziś dosłownie na chwilę, zeby nie było że u mnie cisza i nic nie robie ale pogoda taka piekna że czas brać sie za porzadki wiosenne, przedświąteczne i dzis na tapete ida okna ale zanim to, to pokaże jakie jaja powstały na kiermasz swiateczny organizowany w moim mieście a ozdoby robie dla klasy mojej córki.
A wiec jest to dopiero część.

Powstały jaja decu





Powstały jajeczka sadzone, wersja robocza


Zrobiłam też róże dla znajomej


Ja uciekam, Wam życze słonecznego dnia i do zobaczenia juz niedługo bo mam sie czym chwalić ale to w następnym poście.
Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Cudowne jajca - a sadzone to mi się bardzo podobają i te różyczki wspaniałe buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. już któryś raz siedzę i podziwiam sadzone z różyczkami i nie wiem które bardziej mi się podobają - jakoś się zdecydować nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe świeczki,szczególnie te jaja sadzone,zaraz robię się godna na ich widok.
    Liczę na Twój głos podczas losowania,które od jutra u mnie się zaczyna,mimo że chyba tym razem nie zdążyłaś z kubkiem,a może... ?
    W końcu jest jeszcze czas do północy .
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...