wtorek, 18 marca 2014

Świeczek ciąg dalszy ... i świecznik z muszelek.

Witajcie Drodzy odwiedzający, bardzo mi miło, ze tu ze mną jesteście :)
Dzis świeczki tez robione tylko tym razem nic nie topiłam nic nie napełniałam tylko zwinęłam plastry wosku i gotowe. Zestaw do robienia swiec kupał doś dawno bo jeszcze za panienki i tak przeszukując moje rzeczy pozostawione w domu rodzinnym natknęłam sie na pudełko a tam dwa plastry woskowe :) Czasami szperanie sie opłaca :)



Zrobiłam te świecznik z muszelek, który został pomalowany na bialo i później pomalowany raz jeszcze perłowa pastą i tak pięknie sie mieni tylko na foto tego nie widać niestety :(



Pozdrawiam gorąco i do zobaczenia :)

3 komentarze:

  1. Świeczki wyglądają, jak z plastra miodu, a świecznik jest bardzo piękny. Zawsze się tylko zastanawiam, na jakim to wszystko trzyma się kleju?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny muszelkowy świecznik a plastrami wosku bawiłam się już wczesniej

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne świeczuszki,nawet mają fajny miodowy kolor .A świecznik ,cóż mogę powiedzieć fanie że go zrobiłaś i teraz wiesz,że nasze prace na żywo zawsze lepiej wyglądają niż na fotkach,Pozdrawiam Anitko :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...