czwartek, 20 lutego 2014

Motyl sobie przycupnął ...

Witam odwiedzających
w poprzednim poście był kursik na szkatułke z rolki po taśmie <klik>  tą oto szkatułkę zgłaszam na ostatnie już wyzwaniowe zadania w Modrak Cafe gdzie ostatnim motywem jest motyl i oto mój motyl na szkatułce.







Tą samą szkatułke zgłaszam na pierwszy motyw wyzwaniowy u Danusi gdzie dziura jest bohaterem a w mojej szkatułce jest duża dziura do przechowywania różnych rzeczy, mam nadzieję, ze moja interpretacja dziury zostanie prawidłowo zrozumiana :)



Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

11 komentarzy:

  1. Szkatułka śliczna, motylek uroczy:)
    Pozwodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylek też jest w dziurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę dziurek jednak się nazbierało ,pięknie.
    Życzę powodzenia Anitko i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo! Co dziura to inna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko bardzo ładny pojemniczek ależ ty masz głowę od pomysłów - jeden element a dwa wyzwania - trzymam kciuki buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. ładniutka szkatułka, a i dziura konkretna

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście,że jest wielka dziura i jest piękny motyl;))Widzę Anitko,że my obie jesteśmy cwaniary i pieczemy dwie pieczenie na jednym ogniu;))
    Urocze i słodkie pudełeczko zrobiłaś:)Jak zawsze zyczę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta szkatułeczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna szkatułka,dziura też:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...