piątek, 7 lutego 2014

Aniołki - masa solna cz.2

Witajcie
dziękuję za miłe słowa dot. moich ostatnich masosolniaczków, to na prawde budujące kiedy czyta sie te wszystkie miłe slowa i mam nadzieje, ze to nie tylko przez grzecznośc a na prawde tak myślicie.

Dzis kolejna dawka masy solnej tym razem aniołki i elfinka ;) mam nadzieję, ze i te jAniołeczki przypadną Wam do gustu :) Na razie prosto malowane oczka ale mysle, ze po woli będę bardziej skomplikowanie nadawać im charakteru :-D












Pozdrawiam gorąco i milego następnego pisania i czytania :)

16 komentarzy:

  1. ten z czerwonymi serduszkami najfajniejszy :) taki słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie słodkie i bardzo ładnie ci te aniołki wychodzą masz cierpliwość za co cię podziwiam buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko tośmy się za lepienie obie wzięły ,tyle że Ty już za poważniejsze i trudniejsze prace a ja na razie tylko kwiatki robię .Aniołeczki naprawdę są śliczne i urocze,jeswzcze trochę to buźki profesjonalne będziesz im malować .Mnie się bardzo i takie podobają.Spokojnego wieczoru i czekam na kolejne.
    Ps.Odp.u siebie napisałam, ale nie wiem czy czytałaś,otóż,ja barwię przed lepieniem na różne kolory ,nie maluję tego potem,ale ta masa inaczej się zachowuje ,spróbuj a zobaczysz różnicę :)
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutkie aniołeczki, nawet jeżeli mają proste oczka. "Tak czy siak są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniusie i te serduszka! Są urocze.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Elfinka bardzo fajna, nie wiem czemu, ale taka nieśmiała mi się wydaje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni przypomina krasnala NOdii chyba tak się nazywał, wszystkie piękne i kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziuchne są te aniołki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace:) Podziwiam za cierpliwość do masy solnej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne różnorodne prace potrafisz stworzyć :) Nie ma mowy by u Ciebie powiało nudą :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny :)
    Słodkie maluszki...elfinka skradła moje serce :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie te aniołeczki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziki, jestes wszechstronnie uzdolniona, pozdrawiam i zapraszam do siebie: masa solna i nie tylko.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...