niedziela, 29 grudnia 2013

Zapraszam na Podaj Dalej.

Witajcie poświątecznie

jak Wam minęły Święta? bo mi rodzinnie w rozjazdach i w domku rokoszuję sie choinka i klimatem dopiero po świętach.

Wspominałam, ze zrobie u siebie zabawę Podaj Dalej w nowym roku ale że 12 stycznia minie mojemu blogowi roczek i bedzie urodzinowe rozdanie to zabawę Podaj Dalej robie już dziś.

Tak więc pierwsze dwie osoby chętne na zabawę prosze o pozostawienie w komentarzu chęci udziału w zabawie. Na wysłanie upominku mam 365 dni ale zdradze, ze planuje zrobić i wysłać w okolicy Walentynek :)
Osoba obdarowana ciągnie dalej zabawe i po otrzymaniu upominku robi u siebie na blogu zabawę Podaj Dalej.
 
Zapraszam do zabawy !!!!!!!

(foto zapozyczone z neta)


Pozdrawiam gorąco :)

4 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...