poniedziałek, 23 grudnia 2013

Listonosz Mikołajem ...

Witajcie Kochani
znalazłam chwilkę, zeby cos tu naklikać.
W piatek odebrałam od sąsiadki dwie paczki jedna była od Tynki , której na prawdę nie spodziewałam sie, ze otrzymam pod choinke taki piekny zestaw do robienia świec z pachnącymi pierniczkami i siankiem dla naszej Pini - świnki morskiej - jak to powiedziała moja córcia oraz z karteczka z zyczeniami.
Tyniu bardzo Ci dziękuję :)



Druga paczka była od Ani  z bloga szezlączek.blogspot.com gdzie kilka mies. temu podpisałam sie pod zabawa "Podaj Dalej" i szczerze juz zapomniałam, ze wygrałam a tu przed świętami taka niespodzianka :)
W pczce była świeca zrobiona przez Anie w decu i do tego świecznik tez w decu, mydełka cudnie pachnące, które tez wyszly spod rąk Ani, słodkości i serwetki. 
Aniu bardzo dziękuje za taki piekny prezent :)



Otwierając paczkę po paczce cieszylam sie jak dziecko, uwierzcie mi bo niespodziewałam sie takich pieknosci na gwiazdkę.

Juz za rok czyli całkiem za niedługo u mnie bedzie zabawa Podaj Dalej więc bądźcie czujni :)

Od Cohenny dostałam karteczkę z zyczenami, która zrobiła wspólnie z córka, Monia bardzo Ci dziękuję za zyczenia :)



Ale sie nachwaliłam ale jak sie nie chwalić skoro wirtualnie otaczają mnie tak wspaniałe osoby :)

Dziekuję za odwiedziny i zapraszam na następnego posta z życzeniami :)

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że Ci się podobają podarunki :) Przepraszam, że tak długo to trwało ale cieszę się też że Mikołaj zdążył na czas!
    Wszystkiego dobrego na święta!
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...