sobota, 7 grudnia 2013

Był Mikołaj.

Witam wszystkich odwiedzających
tak jak w tytule był u nas Mikołaj i przyniósł prezenty.
Zapisałam sie na wymiane mikołajkową w Super dzieciaczkach moją parą wymiankową była Małgosia z Upominkowego Swiata.

Do mnie Mikołaj przyniósł słodkości, torebkę z Monster High dla córci z której bardzo sie ucieszyła, autko dla synka.


Małgosiu bardzo dziękuję za miłe upominki choć będę szczera czuje niedosyt bo w zasadach zabawy było napisane że ma byc dołączona ozdoba świąteczna najlepiej ręcznie zrobionai tego mi brakowało w paczce ale i tak bardzo dziękuję :) za miłe słodkości, mam nadzieję że moje prezenty tez spodobały sie Wam.


Ode mnie poleciało trochę słodkości, puzzle dla dzieci, ręcznie robiona karteczka z życzeniami, stroiczek na podgrzewacze.







Dziękuję Super Dzieciaczkom za miłą zabawe :)

Pozdrawiam :)


2 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...