środa, 9 października 2013

Moje wyzwanie w KTM zapraszam.

Witajcie Kochani

dziś zapraszam Was na moje gościnne wyzwanie w Klubie Twórczych Mam którego tematem jest "RECYKLING" czyli coś co ja bardzo lubię :) Mogą zgłaszać sie twórcze mamy, babcie, ciocie :)
 Do wygrania są sutaszowe kolczyki zrobione przeze mnie w kolorze fioletu.

Oto moja przykładowa praca na to wyzwanie dekupażowa doniczka z opakowania po surówce.




A oto nagroda + przydasie, kto sie skusi :)







Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w wyzwaniu recyklingowym w KTM

Pozdrawiam gorąco :)

1 komentarz:

  1. Świetny temat wybrałaś:) A kolczyki są przepiękne:) Marzę o tym, by nauczyć się sutaszu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...