poniedziałek, 9 września 2013

Recyklingowy obrazek czyli co można zrobić z łupinek po pistacjach i ramki.

Witajcie w ten deszczowy dzień
na wstępie bardzo dziękuję za miłe komentarza zostawione pod moimi buteleczkami, ciesze się, że sie podobają:)
Jakis czas temu zrobiłam kwiatki z pistacjowych łupinek wg tego kursu  a dziś zrobiłam tło do obrazka czyli serwetkę nakleiłam na kartkę za pomocą folii spożywczej wg tego kursu  te kursy pochodzą ze strony Ilonki handmadekursytutoriale.blogspot.com znajdziecie tam na prawde duzo, ciekawych kursów zapraszam.
Stara ramkę wyszlifowałam i pomalowałam na biało a potem potapowałam fioletową farbą i polakierowałam. Na tło nakleiłam kwiaty z pistacjowych łupinek, łodyszkę zrobiłam z zielonej wąskiej wstążki i obrazek gotowy :) Mam nadzieję, ze Wam się spodoba :)




Pozdrawiam gorąco i do miłego.

2 komentarze:

  1. Te kwiatki są po prostu bajeczne:))Ślicznie i równiutko ułożyłaś te łupinki:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...