czwartek, 12 września 2013

Chwale sie czyli wygrane Candy w Decoupageomania.

Witam wrześniowo - urodzinowo tak, tak urodzinowo moja córcia kończy dziś 5 lat, prezent dla niej dopieszcza sie więc może później Wam pokaże co dla niej zrobiłam. Ale tymczasem chwale sie wygranym candy w Decoupageomania na który blog gorąco zapraszam. Nagrodą były serwetki ogółem ok. 20szt różnych wzorów kilka sie powtarza więc starczy na dłużej :) + wstązeczkowe przydasie.




Kochani życze miłego dnia i gorąco pozdrawiam :)  Dziekuję również za wszystkie miłe komentarza zostawione pod poprzednimi postami :)

1 komentarz:

  1. Gratulacje:) Piękna paczuszka:) Teraz czekam na Twoje decu prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...