wtorek, 20 sierpnia 2013

Zabawy z pianką pcv.

Kupiłam dziś w Biedronce zestaw pianek pcv i postanowiłam zrobić lalkę, znajoma takie robi i super to wygląda ale ile przy tym pracy to dopiero sie dowiedziałam, jak zaczęłam robić. Klej goracy ciekł bo ja dopiero wycinałam, przymierzałam i kombinowałam jak to ma byc. Nie za dobrze wyszło mi oklejanie kulki styropianowej która spełnia role głowy, widać zmarszczenia ale to pierwszy raz więc wybaczcie za niedociągnięcia ale muszę sie pochwalić :)
Nigdzie nie znalazłam kursu jak robic wiec póki co próbuje co wyjdzie. 
Pianka pcv to swietny materiał do cięcia, przyjemny, myśle że jak była by moja córcia w domu to juz stała by przy mnie z nozyczkami żeby tez cos tworzyć :)

Początkowo lalka miała byc podobna do Drakulaury z monsterek stąd kolor włosów rózowo-czarny ale nie wyszło :)




Tak wygląda opakowanie pianki pcv jest tam 12 kolorów w Biedronce pierwszy raz to widzę, jest jeszcze tekturka falista tez 12 szt za 6,99 każdy zestaw.


10 komentarzy:

  1. Powiem Ci kochana ,że lala jest cudna zrobiona z takich pianek.Ciekawość mnie żżera jak one wyglądają bo jakoś nigdy ich w biedronce nie widziałam ,gdybyś mogłą fotkę opakowania wrzucić będę wdzięczna.No i pozdrawiam pourlopowo i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze aż się za głowę złapałam jak zobaczyłam moje pierwsze zdanie wogólenie stylistyczne ,ale sens najważniejszy pozostał.Lalusia odlotowa:)Buziaki:))

      Usuń
    2. Danusiu wiemy o co chodzi :0) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie jest idealne ale następne beda lepsze hehe :)

      Usuń
  3. Świetna :)) a z takiej pianki można dużo zdziałać jedyne co nas ogranicza to nasza fantazja :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka to fajny materiał do cięcia, klejenia i tworzenia swietnych rzeczy tylko tak jak napisałaś trzeba miec fantazje.

      Usuń
  4. Też sobie kupiłam - dwa opakowania. I jeszcze jedno tektury falistej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kupiłyśmy identycznie bo ja dokupiłam tez jeszcze jedno pianki i jedno tektury hehe :)

      Usuń
  5. Super ci wyszła ta zabawa :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...