piątek, 2 sierpnia 2013

Motylkowe zawieszki.

U Was tez taki upał :) u nie na termometrze brakuje skali, na szczęscie w mieście porozstawiane są kurtyny wodne, wiec można sie zmoczyc troszkę i ochłodzić, jeszcze kilka dni i jade troszke odpocząć z dziećmi do moje mamy, zabieram ze soba sprzet i mam nadzieje tam tworzyc, całkiem inaczej jak wyjdzie sie przed dom na świeżym powietrzu w cieniu niż w gorącym mieszkaniu w bloku.

Dziś przybywam z motylkowymi zawieszkami, które idealnie pasują na wyzwanie Klubu Twórczych Mam   pt. "Motyla łąka".








Moje motylki zrobione są w decu na spękaniach





Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam miłego weekendu :) 

3 komentarze:

  1. U nas niestety,albo stety upału nie ma.Zrobiło się chłodniej i co chwila jest ulewa,ale to takie uroki irlandzkiej pogody;)
    Bardzo podobają mi się te motylkowe zawieszki ,a szczególnie ten z pierwszego zdjęcia po prawej stronie;)Taki delikatny,świetny;)
    Życzę Ci Nitusku powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...