czwartek, 15 sierpnia 2013

Koszyczek i zakładka modułowa o zapachu kawy.

Witajcie
ostatnio prawie codziennie cos wam prezentuję ale mam to pokazuję potem znowu będzie zastój :)

Dzis koszyczek - garnuszek pomalowany lakierobejcą i przyznam, ze jak robi sie na czymś jest jest zdecydowanie lepiej, bo splot jest mocniejszy i koszyczek po pomalowaniu jest dośc sztywny, wcześniej robilam bez niczego i wialo go w każdą stronę hehe :)









I zakładka modułowa pachnąca kawą w decu.





Dziękuje za odwiedziny i zycze Wam miłego dłuuuugiego weekendu :)
Pozdrawiam :)

***

Szukam serwetek z Monster High jeśli, któraś z Was ma to chętnie sie wymienie, córka za 3 tyg. ma urodziny i myslałam, zeby coś jej zrobić z Monsterkami na prezent.



4 komentarze:

  1. Fqajna filizanka, ata zakladka w decu z kawa.. nie umiem sobie tego wyobrazic jak to zrobilas?? Ze kawa te ziarenka pachnace czy ten decu robilas kawa?? Zapachnialo mi kawa... Pozdrowionka :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakladka jest tapowana farba brazową, choć myslalam, zeby zrobic prawdziwą kawę i nią pomalowac drewienko :)na to serwetki, ziarenka kawy są przyklejone na tym zwisie, dlatego póki co pachnie kawa :)

      Usuń
  2. To teraz kawka w filiżance,książka w ręku i relaks;)Filiżanka bardzo fajna,ale mnie urzekła ta zakładka,bardzo fajny pomysł z ziarenkami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, nie musisz mieć serwetki, ja zrobiłam pudełko z Monsterkami transferem z wydruku laserowego, znalazłam w necie plakat i go wydrukowałam, jest łatwiejsze niż z serwetką ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...