piątek, 5 lipca 2013

Torebka na ramie z bluzeczki na ramiączkach.

Witajcie Kochani, rzadko teraz wpadam ale obowiązki domowe troche zabierają mi czasu dlatego wybaczcie.

Czasami wymieniam sie ze znajomymi ciuchami jak z czegos "wyrosnę" to przekazuje dalej i sama tez tą droga mam coś "starego - nowego" jakoś nazywa sie taka wymiana ale teraz nie pamiętam, u nie w mieście jakis czas temu była taka wymiana organizowana ale nie brałam w niej udziału. I tak trafiła do mnie bluzeczka, śliczna z cekinami ale ... za wąska wiec tak jej sie przyjrzałam i postanowiłam zrobić z niej ... torebke na ramię, ma fajne długie ramiączka, boki i podszewkę zszyłam a sznureczki do wieszania na wieszaku świetnie spisują sie w roli wiązanego zamknięcia :)  i oto powstała torebeczka mieszcząca format A4, jak Wam sie podoba??  I tu do Was pytanie zostawić w takiej formie czy wyrównac dół poprzez podszycie tego dłuzszego boku?

                                    Tak wyglądała bluzeczka.

                                   A tak juz po metamorfozie :)




Dziękuję, że mnie odwiedzacie :0)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...