piątek, 19 lipca 2013

Oddam materiał ktoś chętny ...

Witajcie Kochane
dziś taki szybciutki post, robiłam porządek w ciuszkach moich dzieci i znalazłam materiał, który dostałam kilka lat temu od teściowej na tunike i spodnie jak bylam w ciązy ale, ze ja raczej nie szyjąca to tak przeleżał trochę w szafie na strychu, jeśli któraś jest chętna to piszcie, warunek mam jeden koszt przesyłki pokrywa osoba obdarowana będzie to paczka waga 1-2kg czyli 11zł. 
Materiał jest średniej grubości, kolor szary jak na foto, do odświeżenia bo trochę leżał, widziałam na obrzeżach plamkę, pewnie do sprania.

Na chętne Panie czekam do wtorku potem jak nie będzie chętnych oddam na gratyzchaty.pl bo szkoda mi wyrzucić.



Pozdrawiam i życze miłego wieczoru i weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...