piątek, 14 czerwca 2013

Domek dla ptaszka recyklingowo.

Witajcie Kochani odwiedzający
jak wiecie lubie robic cos z czegos co ktoś inny wyrzuciłby na śmietnik i tak u mnie z rolki po papierze toaletowym i papierze kuchennym powstała budka lęgowa dla ptaszka, który siedzi sobie na kawałku rurki z gazety, do tego na dole sianko od naszej świnki i domek gotowy, fajna sprawa na wykorzystanie recyklingu i zabawe z naszymi dziećmi. Z tyłu budki zrobiłam zawieszkę i teraz domek wisi sobie na ścianie. Jak Wam się podoba taki prosty domek?



Dziękuję, że odwiedzacie mnie, że zostawiacie swoje opinie, miło mi kiedy wiem, że robie to nie tylko dla siebie :)

2 komentarze:

  1. Niby z niczego ,a taki fajowy domek:)Twoja wyobraźnia pracuje na najwyższych obrotach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki :) Podoba mi się zresztą wszystko co robisz podoba mi się tyle serca w nim wkładasz :) Buzka

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...