niedziela, 28 kwietnia 2013

Wracam z haftem wstążeczkowym.

Witajcie kochani, troche mnie nie było ale sprawy osobiste i brak weny spowodował, ze mimo głowy pełnej pomysłów i rozpoczętych prac brak chęci do tworzenia :( Wy tez tak macie, że niektóre prace muszą odczekać swoje, zanim za nie sie weźmiecie? Ale dzis w dniu moich okrągłych urodzin powstał mini obrazek zrobiony haftem wstążeczkowym, muszę tylko dopasować rameczkę i może śmiało zawisnąc na ścianie.
Haft wstążeczkowy bardzo mi sie podoba wspaniałe obrazy tą technika tworzy Anstahe a Cohenna wykorzystuje haft wstązeczkowy m.in. do ozdabiania pudełek, pewnie jest więcej dziewczyn robiących takie wstązeczkowe cudeńka ale do Anstahe i Cohenny najczesciej zaglądam podejrzeć jak one to robia. W koncu sie zmobilizowałam i kupiłam kanwe, wstążeczki miałam juz od dawna i powstał taki mini obrazek z tulipanami, może nie sa idealne ale jak na pierwszy raz mi sie podoba :)


Przypominam o moim urodzinowym CANDY które kończy sie dzis o północy, więc zostały ostatnie godziny na zapisanie sie a wyniki jutro..

Witam nowych obserwatorów, dziękuję że postanowiłyście dziewczynki zostać ze mną na dłużej :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję pięknego efektu:) Ja na razie marzę o tym hafcie, jednak nie mogę się do tego przybrać, bo mam zbyt mało informacji jak to zrobić. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie mam dużego pojęcia o tym hafcie ale tu podpatrzę tam i cos wyszło.

      Usuń
  2. Jak urodziny to 100 lat:)))
    Uwielbiam haft wstążeczkowy,ale nigdy go nie próbowałam.Może przyjdzie na to czas;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)
      Na pewno przyjdzie czas na ten haft u mnie kiełkowało az sie "wykluło" :)

      Usuń
  3. Och! Urodziny! Każego dnia choć jednego powodu do uśmiechu życzę:-) I zdrowia, że och och!
    A haft wstążeczkowy bardzo mi się podoba. Mam taką strasznie starą książkę, w której wzorów i zdjęć z tym haftem moc. Piękne. Jakoś nie mam nigdy odwagi się podjąć. Tym bardziej podziwiam Twoje zacięcie i efekt pracy:-)
    A mi się czasem przytrafia, że planuję, wymyślam, ale jakoś tak .... sił brak:-) Może tym razem to ta wiosna tak rozleniwia:-)
    Jeszcze raz STO LAT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci pieknie za zyczenia a jeden powód i wiecej zawsze sie znajdzie. Haft wstazeczkowy jest piekny dlatego postanowiłam spróbowac.

      Usuń
  4. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!a twoje dzieło cudne. Pozdrawiam!ania z

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej wykonywać ten haft na ramce, którą potem się oprawia. Ważne, zeby go nie zdejmować. Wyszło super, mój pierwszy raz raczej nie nadawałby się do obejrzenia. Pozdrawiam i namawiam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten hafcik! Ja niestety nie potrafię, dlatego z chęcią oglądam, jak inni tworzą w tej technice :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...