piątek, 12 kwietnia 2013

Recyklingowe ramki na zdjęcia :)

Jak miałam tych naście lat to robiłam sobie rami na zdjęcia z opakowań po czekoladkach czy kosmetykach, musiały mieć tylko przezroczyste okienko. Po świętach zostało mi opakowanie po zajączkach i tak sobie leżało az zrobiłam ramkę, małe wymiary ramki i foto póki co nie mam do niego ale pokaze jak wygada, z nim akurat było łatwo bo nie było szerokie i wystarczyło tu zagiąć, tu podkleić i gotowe. Jaka widać 100% recyklingu.



Druga ramka powstała na wyzwanie w Szufladzie pt. "Gazety" gdzie podstawowym materiałem do zrobienia pracy to w 80% gazeta. Tak wiec powstała wspólną pracą córci i mamy ramka na foto dzieciaczków :) Córcia rwala mi gazete na kawałki, ja przyklejałam na wyciętej ramce z opakowania po czekoladkach, jak gazeta juz dobrze sie trzymała to zrobiłam dekupaż czyli nakleiłam motylki, kwiaty z serwetki, potem w okienko wkleiłam folie, którą czekoladki były przykryte, włożyłam wydrukowane zdjęcie dzieci i gotowe oto efekt :)


2 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...