środa, 10 kwietnia 2013

Chwale sie czyli paczuszka od Wanilii.

Dzis pochwale sie co otrzymałam od Wanilii paczuszka i życzenia doszły po swietach ale doszły i to sie liczy, za co bardzo Aniu dziękuję :* Paczuszki sie nie spodziewałam, Ania nawet pary z ust nie pusciła żebym szykowała sie a miałam ogromną radość kiedy do mnie dotarła.  Kolczyki to cudne aniołki, niestety zdjęcia nie oddaja ich uroku, do tego karteczka z życzeniami, przydasiowe koraliki i słodkości. Jeszcze raz dziękuję :)


 Witam nowych obserwatorów dziękuję że postanowiłyście dziewczyny ze mną zostać na dłużej  :)

Otrzymałam również wyróżnienia od Cohenny i Delfiny ale o tym w innym poście bo musze zastanowić sie kogo nim obdarować i wymyślić pytania :D

4 komentarze:

  1. I bardzo dobrze to miała być niespodzianka najważniejsze że doszły fakt po świętach ale to moja winna bo wysłałam póżno przed samymi świętami , gdyby nie noga było by i przed świętami :) Ale najważniejsze że niespodzianka się udała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianka udana bo zaskoczona byłam niezmiernie, bardzo Aniu dziękuję :)

      Usuń
  2. Piękne prezenty, a kolczyki są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam i zapraszam po odbiór wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...