piątek, 29 marca 2013

Zdrowych, radosnych Świąt Wielkiej Nocy.

Kochani bardzo wam dziękuje za odwiedzanie mnie i te wszystkie miłe komentarze, które zostawiacie :)

Chcę Wam życzyć na te zbliżające się Święta Wielkanocne dużo miłości, miłego czasu spędzonego w gronie najbliższych, samych dobrych dni, radości, zdrowia, pieniążków i wiary w lepsze jutro.


Owies sobie rośnie, baranek go pilnuje do niego dołączył drugi z czerwona kokardą, prezent od mojej starszej siostry.
Miałam Wam jeszcze pokazać jajeczka do koszyczka które pierwszy raz chciałam zabarwić barwnikiem z bibuły ale nie wyszło i wszystkie wylądowały w tradycyjnych łupinach cebuli :)

7 komentarzy:

  1. Wesołych i ciepłych Świąt wielkanocnych;)
    Dużo słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..........@..@..@........@...@...@
    ........@............@....@.................@
    ........@.......((....@...../)/)........@
    ..........@.....(=':')........(':'=).........@
    ............@...(..(")(")..(")(")..)...@
    ................@.....................@
    ....................@.............@
    ............... .........@.....@
    .............................@
    Moc prezentów od zajączka
    co koszyczek trzyma w rączkach
    Wielu wrażeń, mokrej głowy
    w poniedziałek dyngusowy.
    Życzę jaja święconego
    i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. ⊰♥⊱WESOŁYCH ŚWIĄT⊰♥⊱

    ...Piękny, spokojny wieczór i na niebie tyle gwiazd. Magia nocy się zaczyna bo już na nią przyszedł czas.W gwiaździstą noc Uścisków moc .
    Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych - pełnych wiary, nadziei i miłości...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominacja do Liebster Blog Award, Serdecznie gratuluję. Więcej informacji na moim blogu http://mojerecenzjeksiazek.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...