poniedziałek, 25 marca 2013

Wymianka wielkanocna w KTM.

Dziś tak szybciutko pokaże Wam co otrzymałam od Kasi mojej wymiankowej pary w Klubie Twórczych Mam  i pokaże co wysłałam do niej. Paczuszki były głównie dla naszych dzieci ale i dla nas mam coś miłego się znalazło.
Kasiu bardzo dziękuję za te wszystkie śliczności :*
Zapraszam do Kasi i obejrzenia jej cudnych stroików świątecznym, pięknych wyrobów z papierowej wikliny, malowanych obrazów i innych śliczności :)


  Od Kasi moje dzieciaczki dostały piekne male koszyczki z papierowej wikliny, Oli dodatkowo wiekszy koszyczek z dezodorantem i płynami do kapieli a ja śliczny koszyczek w kształcie serca ze słodka zawartością oraz piękne jajo karczoch.


Ode mnie do Kasi powędrował Tosiek i Tośka, girlandy z jajeczek na okna, malowanki oraz słodkości i lusterko w decu do powieszenia, mam nadzieje, ze wszystko choć troszkę sie spodoba :)

9 komentarzy:

  1. Ale fajna wymianka;) jak dla mnie wszystko fajne, przydatne i bajkowe;) a u Kasi bywam ona też cudeńka wyplata;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra prezenciki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka bardzo udana;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak prezenciki są super, moge szczegółowo przypatrzec sie jak plecione są koszyczki z papierowej wikliny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko! wymianka bardzo udana, jesteśmy bardzo zadowoleni z paki i widzimy, że wy również ;) Emilia miała urodziny w poniedziałek, kiedy przyszła paczuszka - cieszyła się podwójnie :) DZIĘKUJEMY :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie że podoba sie i ze córcia miała podwójny prezent :)

      Usuń
  6. lusterko wygląda przepięknie!!! dobrze widze to lawenda? uwielbiam lawendę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...