wtorek, 19 marca 2013

Wygrana u Cohenny.

Przedstawiam Wam mój nowy pojemnik na przydasie, który wygrałam w konkursie sztandarowym u Cohenny słodka zawartość została juz pożarta wiec pokazuje Wam sam pojemnik, który na wieczku jest zrobiony pieknym haftem wstążeczkowym, prosiłam Cohenne o cos malego haftem wstążeczkowym a dostałam piękny pojemnik, za co z całego serducha dziękuje :) 

Oto on 


Witam również nowego obserwatora Bożenę i zapraszam do obejrzenia jej pieknych wyrobów z papierowej wikliny i nie tylko :)

7 komentarzy:

  1. Śliczny ten pojemnik. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest i to jeszcze z haftem,który mnie tak fascynuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonka mnie tez ten haft bardzo się podoba wiec kiedy wygrałam a miałam prawo wyboru nagrody bez wahania poprosiłam o cos z haftem wstążeczkowym i pojemniczek na prawde jest cudny i juz koraliki w nim mieszkaja :).

      Usuń
  3. Gratuluje,śliczny pojemnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za tak miłe powitanie i gratuluje wygranego konkursu,pojemniczek jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi jest miło, kiedy ktos z własnej woli postanawia zostać moim obserwatorem, dziękuję :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...