niedziela, 24 lutego 2013

Biżuteryjnie, kolczykowo, wisiorkowo decu, sutasz ... pierwsze próby.

Witam w ten śnieżny dzień
dziś chcę wam pokazać moje próby robienia kolczyków oraz zawieszki.
Koraliki odstały swoje, sznurki do sutaszu tez aż w końcu wzięłam się do roboty i oto wyniki.

Pierwszy powstał wisiorek sutasz, zamierzam do niego dorobić jeszcze kolczyki, tylko nie wiem kiedy czas pozwoli bo nie jest to łatwa robota. Wisiorek jest bardzo prosty ale to moja pierwsza praca sutaszowa wiec jak dla mnie jest ok. 








Następnie zrobiłam kolczyki z koralikiem





Na końcu powstały drewniane kolczyki w decoupage'u i kwiatki bratki :)



Mam nadzieję, że Wam się podoba. dziękuję bardzo za komentarze pozostawione pod poprzednimi postawi, dużo to dla mnie znaczy :*


10 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz to całkiem nieźle ci wyszła ta bizuteria. Życzę powodzenia w twoich robotkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są cudowne ^^ Życzę powodzenia w dalszym tworzeniu ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie ładnie;) ślicznie wyszły te deku kolczyki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ,Ślicznie i jeszcze raz Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w mojej zabawie;)
    Sama chętnie dołączę do obserwatorów Twojego bloga;)
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  6. prześlicznie to zrobiłaś super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, szkoda że nie wiem od kogo taki miły komentarz.

      Usuń
  7. Dziewczynki dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...