wtorek, 22 stycznia 2013

Wyróżnienie od Sonea, Cohenna i Wanilii.

Dziekuje bardzo Sonea, Cohennie i Wanilii za wyróżnienie, jestem krótko z Wami i tym bardziej mi miło, że komuś podoba sie to co robie :*

Zasady:
Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


W związku z tym, że jestem nowa i nie znam wszystkich wspaniałych blogów postanowiłam wspomóc sie Spisem Polskich Blogów Handmade.
Postanowiłam nominować:
Wanilia, Lejdis Art, Lilka, Anna Kaczmar, Paseczkowa, Oliwkowe Pasje, GabArte, Moniq, Papierowa Magia, Karteczki Lidy, Decokuferek, Magiczny Zakątek, Przystanek Aniołowo, JuKa



7 faktów; nie lubię odśnieżać rano auta, przeczytałam "Sagę Zmierzch" w 1 miesiąc, lubię lody cytrynowe, nie lubię przekleństw, w kwietniu skończę okrągłe urodziny, lubię herbatę z sokiem malinowym, jestem szczęśliwą mama 2 urwisów :)

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za ciepłe słowa i pamięć. Pięknego dnia Ci życzę. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie:) Weny w tworzeniu życzę i cieplutko pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo za wyróżnienie
    pozdrawiam serdecznie Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie, to baaardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dziękuję za wyróżnienie ....Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie :)
    Serdecznie pozdrawiam
    Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje serdecznie za odwiedziny,mile slowa i wyroznienie:) to jest zawsze zachetą do dzialania:)
    Twoj decoupage i ozdoby swiateczne sa naprawde interesujace:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. serdecznie dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło i z przyjemnością zamieszczę u siebie banerek :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...